فرماندار میبد به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به یزد اشاره کردو گفت: این سفر پر خیروبرکت هیچگاه از یاد و خاطره مردم ولایتمدار که در عشق به ولایت پیشتاز بودند و خواهند بود نخواهد رفت و این سفر مصوباتی نیز داشته است که این مصوبات بصورت 100درصد اجرایی شده است و مردم از برکات آن بهره مند شدند.

محمد رضا رجایی اظهار داشت:12 اسفند نهمین دوره انتخابات مجلس را داریم که با نگاه به تاریخ انتخابات شاهد خواهیم بود که نظام برای رای مردم اهمیتی ویژه ای قائل است و مردم نیز به این اهمیت نظام پی برده اند و در انتخابات حضور حداکثری داشته اند بصورتیکه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته 85 درصد واجدین شرایط در پای صندوقهای رای حاضر شدند.

فرماندارمیبد حوادث پس از انتخابات سال 88 را یادآور شد و گفت:اگرچه در انتخابات سال 88 مردم حضور پررنگ داشتند ولی متاسفانه بعلت عملکرد بسیاری از خواص با چالش چندین ماهه مواجهه شدیم که به یاری خداوند متعال و هوشیاری و بصیرت مردم و همچنین بیانات امام گونه مقام معظم رهبری این چالش به خوبی مدیریت شد و نقشه های شیطانی استکبار برباد رفت.

محمد رضا رجایی افزود:استکبار حیاتش را که حیاتی همراه با استعمار و چپاول است به علت بیداری اسلامی و جنبش وال استریت در خطر میبیند وسعی دارد تا با ایجاد حاشیه بخصوص برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که خاستگاه بیداری اسلامی و جنبش وال استریت است اذهان عمومی را به خود مشغول کند ویکی از برنامه های استکبار و استعمار وارد نمودن خدشه به انتخابات مجلس است که با هوشیاری ،بصیرت و الطاف الهی این خدعه و نیرنگ دشمنان نیز شکست خواهد خورد.

فرماندار میبد با اشاره به اینکه باید مردم را برای حضور در روز 12 اسفند ترغیب کرد اضافه کرد:امید است مردم در این روز با حضور حداکثری و انتخاب فردی شایسته ،متعهد،متدین،متخصص،عدالت محورومعتقد به ولایت برگ زرینی را به تاریخ اضافه کنند و همچون انتخابات های گذشته مردم شهرستان در حضور در انتخابات نیز پیشتاز باشند.

محمد رضا رجایی گفت:ستاد انتخابات میبد به عنوان ستاد فرعی تمام تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم آماده کرده و هیاتهای بازرسی و اجرایی نیز شکل گرفته اند و تمام تلاش ما این است تا اعتماد مردم را به عنوان مجریان انتخابات جلب و تضمین نمائیم.

وی در پایان از تمام رسانه های دیجیتال و نشریات محلی خواست در زمان باقیمانده تا انتخابات مردم را نسبت به وظایف اصلی مجلس که همانا قانون گذاری و نظارت است بیشتر آشنا کنند تا مردم با یک بینش صحیح و روشن نماینده خود را انتخاب کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا